Hoe gaat betaling?


Onze prijzen zijn vermeld in euro's en zijn incl. 21% BTW. Bedrijven in het buitenland (België) met een BTW ID nummer kunnen meer hierover lezen in de Algemene Voorwaarden. Indien zij bij het afronden van de bestelling hun BTW ID nummer opgeven, wordt de BTW automatisch afgetrokken.


Bij het afhalen in onze showroom kunt u voor de betaling ook pinnen met uw bankpas, VISA of MasterCard.
Let er wel op dat het maximaal te pinnen bedrag verschilt per bank.
 
Als u uw bestelling plaatst in onze webshop, wordt deze verder afgehandeld door Audiocorner. Bij het afronden daarvan wordt u gevraagd om de betalingswijze te kiezen. Daarbij zijn er de volgende mogelijkheden als u in Nederland een rekening heeft:

a - vooruitbetaling per bank. 
Als u dit via een schriftelijke overschrijving doet, duurt het circa een week voordat wij het verschuldigde bedrag ontvangen.
Via Internet-bankieren wordt uw overschrijving snel ontvangen: meestal binnen een werkdag.

Onze Belgische klanten kunnen kiezen voor betaling met een MAESTRO card (zie hier onder) of door een IBAN internationale bankbetaling (kies voor Rabobank). Het IBAN nummer en de BIC kode staan hier onder vermeld. Zo'n betaling duurt in de regel 1 tot 2 werkdagen, waarna wij het bestelde aan u kunnen verzenden.
IBAN: NL71RABO 0144 7041 53 (let op: na de letter "O" van RABO volgt het cijfer nul "0" enz.)
SWIFT / BIC : RABONL2U

Let op: dit rekeningnummer is niet bedoeld voor Vinyl-bestellingen, hiervoor kijkt u op Holland Link EU


b - 100% veilig betalen met iDEAL - Hoe werkt het?
Nadat u een of meerdere produkten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, komt u bij het afronden van uw bestelling. Dan vult u uw gegevens in (waar moet het product naar toe verzonden worden etc.) en kiest u voor betalen via iDEAL.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar de site van uw bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Hierbij gebruikt u uw bankpas en het betaalcode automaatje dat u van uw bank hebt gekregen, voor de Postbank dient u uw TAN-codes bij de hand te hebben). Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Holland Link wordt per email geïnformeerd dat u betaald hebt.
Om de procedure goed af te ronden dient u na betaling weer terug te keren naar de webshop. 
Met iDeal betalen betekent dus dat uw bestelling, mits deze op voorraad is, de volgende dag verzonden kan worden!
Dit systeem van direkt betalen is er voor rekeninghouders bij onder meer:
- ING / Postbank,
- Rabobank,
- ABN-Amro Bank,
- SNS-Bank.
Het iDeal betaalsysteem kan niet gebruikt worden in België.
Bekijk de Demo of lees er meer over, bijv. hier , bij de Rabobank, of bij de Postbank.


        
c - met uw creditcard VISA - MASTERCARD of met MAESTRO
Dit gaat eveneens zeer snel en is ook zonder kosten voor u. Verzending kan snel plaatsvinden omdat wij de betalingsbevestiging per email van de bank ontvangen. De afhandeling van de betaling vindt plaats in een veilige internet omgeving (MasterCard / Maestro SecureCode en "Verified by VISA"). Bij het definitief maken van uw bestelling komt u terecht in ongeveer het volgende scherm:


Voor de gewenste betaalmethode klikt u op één van de drie logo's, passend bij uw card: VISA, MasterCard of Maestro. MAESTRO cards kunnen alleen in België gebruikt worden. Meestal is dat daar de beste manier. Vervolgens wordt u vanzelf verder geleid in de betaalprocedure.


d - via het PayPal systeem 
Werkt snel en betrouwbaar en is voor u zonder kosten. Wij zijn een Verified Seller bij PayPal. 
Als u daar al een account heeft, kan verzending direct plaatsvinden omdat het betalingsbericht per email wordt ontvangen. Wij hebben er heel goede ervaringen mee en staan er voor 100% achter! 
Klik hier om meer te lezen over het PayPal systeem?

Bijgewerkt 26 januari 2015